Tukšās burciņas


Čau! Priecīgus jau pagājušos Ziemassvētkus! Šogad tie mums bijuši ar sniegu un siltu laiku. Ņemiet rokās siltas tējas, kafijas vai karstos dzērienus, kādu našķi un sāksim. Parunāšu šodien par tukšajām burciņām. Šoreiz piebeidzu divus ķermeņa sprejus ar mango. Ļoti patīk mango smarža un arī mīļākais auglis man ir mango. Runājot par nSPA mango spreju nav tik spēcīga smarža kā Fruttini, bet abi ļoti labi smarža turās ilgi un ir maiga. Fruttini spreju pērku atkārtoti, lietoju jau kādu 3 pudelīti un nav vēl apnicis aromāts. Pērku Drogās, bet esmu redzējusi arī pašā Rimi. 
Mans mīļākais aromāts no AVON - Little black dress. Man šis aromāts atgādina vasaru ir viegls, smarža turās ilgi un pats iepakojums ir vienkāršs. Šis aromāts nevar apnikt, ļoti labs ikdienai. Noteikti pasūtīšu vēl. 


Runājot par šampūniem un kondicionieriem. Viens no tiem, kurus lietoju periodiski, kuri ļoti patīk, cena atbilst kvalitātei. Garnier Fructis no sērijas Goodbye damage patīk tas, ka pēc lietošanas mati ir mīksti, ļoti smaržo, tas ka nākamajā dienā nav netīru matu efekts, viegli putojas. Vēl no šīs sērijas ir laba matu eļļa. 
Mans mīļākais šampūna brends Loreal Paris - Elvital Extraordinary Clasy caring shampoo. Šis domāts normāliem matiem ar tendenci kļūt taukainiem. Ļoti labs pēc sporta zāles, kad tev mati ir pretīgi netīri un gribas ātrāk atgūt normālus matus. Ļoti labi pilda savu funkciju, pēc šampūna nav taukaini mati, patīkama smarža. Pirkšu atkārtoti, cena ir atbilstoša tikai un vienīgi vieni plusi . 
Kondicionieris, kas ļoti nepatika, pat netika izlietots līdz galam. Pēc lietošanas matiem sajūta kā maska un ka mati nav izmazgāti. Vēl netīrāki nekā pirms mazgāšanas. Jā, viņš ir ļoti lēts, tāpēc tāds efekts, bet ir iespējams atrast lētu un labu kondicionieri. Runa iet par Orean daily care - Strong. Īsāk sakot s**s. Lai viss nebūtu tik slikti, vienīgais, kas man šajā kondicionierī iepatikās, bija smarža. Šis noteikti nebūs atkārtots pirkums, un arī citām neiesaku. 
SCHAUMA - color shine. Kondicionieris, ko lietoju periodiski, pēc matu krāsošanas. Pēc viņa matus ir viegli ķemmēt, aizsargā krāsu, smarža ir patīkama, cena atbilstoša. Pēc lietošanas nav tās maskas efekta. Ļoti patīk. Iesaku, pēc viņa mati ir spīdīgi, maigi un smaržīgi. 


Es izmantoju un man patīk, mitrās salvetes, ar ko noņemt kosmētiku. No sākuma es visu lielo noņemu ar mitrajām salvetēm, un tad ar micelāro ūdeni. Esmu mēģinājusi visādas, bet vienmēr palieku pie bērnu mitrajām salvetēm, viņas ir ļoti smaržīgas, ātri ja paciņa paliek vaļā nepaliek sausas, un arī cena ir daudz mazāka, nekā kosmētikas noņemšanai domātās mitrās salvetes. 
Deep fresh mitrās salvetes domātas jūtīgai un sausai ādai. Labas, viegli noņem kosmētiku, mitrina ādu, bet man no šīm vairāk patīk ar gurķiem, diemžēl nav ko parādīt. Šis ir ar Aloju veru, patīkams aromāts, noteikti pirkšu vēl. 
Aura family šis ir ļoti labas priekš somiņas kā jau zinām ar viņam var slaucīt visu, bet viņas ļoti labi noņem kosmētiku. Šīs vēl ir anti bakteriālās, kas nekairina acis. 
Bērnu mitrās salvetes ir mans favorīts aromāts ir svaiguma, tīrības, un mitrināšana. Deep Fresh ļoti viegli noņem noturīgās lūpu krāsas, mitrina ādu. Noteikti pirkšu atkārtoti. 


Savā nagu laku plauktiņā veicu revīziju, un atbrīvojos no daudz jau sevi nokalpojušam nagu lakām. 
Tā kā šobrīd jau kā 2 gadus nelietoju parastās nagu lakas, bet gan pieaudzēju pati sev nagus, man tas nav vajadzīgs. Bet par šim, man ir savs viedoklis. 
Šeit ir Avon nagu lakas vairākas sērijas :
Nailwear pro+ klājas divās kārtās noturībā 4 dienas, kas priekš manis ir ļoti daudz, jo parasti nagu lakas jau lupa nost 2 dienā. Nevarēšu pateikt vai šīs vēl ir katalogos, bet toņus gan pateikšu. mīļākais no šīs sērijas ir rozā - viva pink 
Zaļais, kurs labi piestāv Ziemassvētku laikam ir noir emerald
Nākamais, kurš arī labi piestāv šim laikam ir decadence
Elektro zilais, kurš man ļoti pašai patīk ar toņa nosaukumu cosmic blue 
Nagu lakas, kas ir tikai 3 un viņām ir cita sērija Colortrend
Dabīgais tonis ir Natural girl 
Mint ice
Un līdzīgs zilajam kosmiskajam ir Blue morph 
šie klājās slikti, lai pilnīgi noklātu nagu vajadzēja 3 kārtas turējas 2 dienas. 
Sērija, kas ļoti ātrā laikā nokalta ir SPEED DRY +30 tumšais tonis ir vamp it 
fast time teal 
Šīs līdzīgi kā Nailwear pro+ noturība, un klāšana ir tāda pati. 


Man liekas, ka es vēl esmu redzējusi veikalos šīs nagu lakas, bet neesmu pārliecināta. Maybelline - colorama  tonis 241 klājas 3 kārtas noturība 3 dienas. 
Manas mīļākas nagu lakas, man ir vairāki toņi, bet šis ir pats ejošākais tumši sarkanais no Essence the gel nail polih tonis 14 do you speak love ?
otiņa ir super, klājas divās kārtās un noturībā ir 4 dienas, cena ir atbilstoša produktam, tilpums arī ir liels. 
Šobrīd šis nagu lakas ir mainījušas sava produkta dizainu, bet es domāju, ka toni ir tie paši. Šīs krāsas man ļoti patīk, ir pigmentētas, bet noturība  nav tā ilgākā, labākajā gadījumā 3 dienā vēl nav neviens nags nolupis. Charmanlelle
toņi: 
156
24
125
244
28
26
1
Ja redziet veikalā, aplūkojiet šo produkciju. cena un tilpums ir atbilstoši, un pie tādas mazas cenas var nopirkt jeb kādu krāsu paeksperimentēt un nebūs žēl viņu izmest. 


Varbūt Tu esi lietojusi šo produktu ? Kāds ir tavs iespaids ? 

Tas šodienai arī viss, paldies, ka iegriezies!
Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com



Laurukks!

Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week