Acu ēnu palete Revolution


Čau sen nav bijuši posti par acu ēnu paletēm, tad lūk es atradu, ko jaunu sev. Un vēlos padalīties ar jums. Pirmais produkts personīgi man no šī brenda Makeup Revolution London. Man iepatikās, visas paletes, kad ieraudzīju Drogas veikalā, bet nomierināju savu iekšējo Gribu visu. Un izvēlējos vienu. Kur viena, tur arī otra. 


Palete ir Redemption palette iconic 2. Ikdienas toņi, kas man patīk. Paletē ir tik parocīgi toņi, ar kuriem var veidot ikdienas meikapu un arī vakara, kas ir ļoti labi. 



Paletē ir matēti toņi un arī perlamutras, mirdzumu. 


Šeit ir ieskats, kādi ir toni uz swačiem. Acu ēnu paleti var iegādāties Drogas, nesen tur bija dekoratīvajai kosmētikai 40% atlaides varbūt šī akcija ir arī tagad to es nezinu. Kad pirku cena bija 5,25 eiro. Es uzskatu, ka cena ir adekvāta par 12. toņiem un vēl viņi viegli klājas. Vienīgais mīnus nedaudz birst. Bet palete pa 5 eiro tas ir ļoti lēti, ikdienai. 

Acu ēnas ir mīkstas un viegli klājas, biju jau dažas reizes patestējusi. 


Tas šodienai ir viss. Ja varbūt tu izmanto, kādu no šī zīmola produktiem, pastāsti man par tiem, komentāros. Ja vēlies kādu no make up lookiem droši dot ziņu. Paldies, ka aplūkoji šo postu. 

Varbūt tu esi lietojusi kādu no šiem produktiem un tev ir savas domas, droši padalies ar tām komentāros. 

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week

New in