Parfum Escada Joyful


Čau! Laikam šī būs pirmā reize, kad es runāšu par smaržām. Vēl pirms sāku, man ir ļoti grūti, lai man iepatiktos, kāda smarža, tas ir ļoti grūti, bet ir dažas, kas tomēr man patīk. Šodien vēlos parunāt par smaržām. Escada Joyful - Parfimērijas ūdens sievietēm. 

Maigs un viegls, ar rīta rasas mirdzumu - Escada Joyful piemīt patīkams ziedu aromāts. Magnolijas eļļa un rozā peonija ir papildināta ar tikko sintezētu sūnu aromātu, kas smaržas padara piesātinātas un caurspīdīgi krēmīgas. Man šī smarža ir priekš vasaras, tā ir vasaras smarža, kad tu nogriez dārzā peonijas un tās priecē savas acis un arī degunu. Aromāts sākumā atgādina upeņu sorbertu, kas viegli atsvaidzina ādu. Sākuma nots: upenes, mandarīns, melones, lai gan man negaršo melones, bet smarža ir pasakaina. Sirds nots: peonijas, magnolija, nektarīns, vijolīšu lapas. Beigu nots: medus, sandalkoks, sūnas. Escada Joyful sastāvā ir peonijas, kas smaržas padara sievišķīgas. Šīs smaržas var iegādāties Douglas, tāpēc ja vēlies aizej patestē varbūt arī tev iepatiksies. 
Šodienai tas arī viss, paldies, ka izlasīji! Kādas ir tavas mīļākās smaržas? 

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week