Ko nopirku #3

Čau, kārtējais posts, par to, kas jauns mana dzīvē, ko esmu iegādājusies. Atrādu Jums savas jaunās somas, šobrīd šīs mugursomas ir modē, un nav svarīgs vecums. Ja kārtīgi pameklē var atrast ļoti labas kvalitātes, izskata un arī cenas. 

Ļoti sen gribēju nopirkt, plecu mazu somiņu, lai varētu ņemt uz balli un tajā ielīstu ne tikai mans telefons un naudas maks, bet arī drauga maks, mašīnas atslēgas, kāda lūpu krāsa, un vēl nieciņi, bet tai pat laikā somiņai nav jābūt lielai. Tad nu lūk atradu, tādu skaistumu. 


Man 21.septembrī bija dzimšanas diena, palika apaļi 20 gadi. Šo somu es saņēmu dāvanā, esmu ļoti priecīga, jo jau ļoti sen gribēju sev kaut ko no šī brenda. 


Ilgu laiku skatījos uz šo brendu paletēm, un beidzot iegādājos. Sīkāk par šo paleti vari apskatīties šeit. 


Kā vēl vienu dāvanu saņēmu lūpu spīdumu no Esence - Shine Shine Shine - 03 friends of glamour contains Carmine. 



Loreal Paris- Studio Line -Hot & Straight - Head spray
Superdrug - Extracts - Šampūns ar greipfrūtu un papaiju. 
Superdrug - vannas un dušas krēms - Mix&fizz


Beauty Formulas - Nāves jūras dubļu sejas maska Mango 
Isana young - mitrinoša salvetes veida maska - Tiger 
Isana young - mitrinoša salvetes veida maska - Katze

Tas šodienai arī viss, tiekamies jau drīz! Paldies, ka izlasīji manu postu, ja esi lietojusi, kādu no šiem produktiem, padalies ar saviem iespaidiem komentāros. ! 

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week

New in