Paciņas no AliExpress.com


Čau, šodien padalīšos ar savām saņemtajām paciņām. Šoreiz ne viss bija labs. Pastāstīšu cik maksāja? Cik ilgā laikā pienāca ? Vai iepatikās ? Un arī ja links būs aktīvs ielikšu arī to. 


Pasūtīju auskaru komplektu, vienkāršs, bet no otras puses košas krāsas. Cena arī bija smieklīga. Par 12 pāriem es samaksāju 0,64 centus. Pie mums nekur man šķiet nevar atrast tik lēti pat vienu auskaru pāri. Kas ir labi viņiem ir metāla aizmugurīte, nevis tās caurspīdīgās. 
Piegāde diezgan ilga 54 dienas. 




Izmēģināju, sūtīt apakšveļu, lai gan bija nedroši, bet šī atnāca labi iepakota, un pat ar birku. 
Cena arī bija ļoti zema 0,77 centi. Sūtīju arī melnā krāsa, neviena no viņām cauri nespīd. 

Piegāde 28 dienas.

Links diemžēl vairs nav aktīvs, bet ielikšu veikala linku, tur ir arī citas preces no apakšveļas https://www.aliexpress.com/store/2957061



Vīriešu gredzens. Nav regulējams, tāpēc nošāvām greizi ar izmēru, sūtījām 8 izmēru, bet pat uz sieviešu tikai maziņā pirksta knapi der. Superīgs gredzens, bet žēl, ka nav regulējams. 
Cena 0,74 centi. 
Piegāde bija 21 diena. 


Ļoti maza, bet piemīlīga rīve. Apmēram 7 cm augstumā. Asa, loti labi rīvēt sieru un ķiploku, esmu pat rīvējusi burkānus. Noteikti sūtīšu vēl, lai ir rezervē. 
Cena 0,39 centi. 
Piegādes laiks bija 30 dienas. 



Zinu, ka daudzi runā, nevar sūtīt no ķīniešiem gēlus un kur nu vēl viņus izmantot uz sevis, bet es nebaidos. Man pret viņiem nav alerģija, un man patīk eksperimentēt. Šis ir rozā tonī, vēl protams neesmu atvērusi, bet šis jau ir otrais, labi kalst, klājas man patīk. 
Cena 0,84 centi. 
Piegāde bija 42 dienas. 



Mana neatņemama sūtījumu daļa no AliExpreša, tie ir telefona vāciņi. Viņi tur ir lēti un nav žēl, ja kāds salūzt, pazūd, vai sasmērējas. Šie ir priekš Iphone 6s 
Links melnajam vāciņam https://www.aliexpress.com/item/Candy-Soft-TPU-Silicon-phone-cases-Coque-with-logo-window-Accessories-For-iPhone-5-5S-SE/32750677041.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.LpYwO4 Cena 0,60 centi. Silikona vāciņš. Piegāde ļoti ātra 2 nedēļas. Un atnāca uz mājām pastkastītē. No šī pārdevēja jau trešais vāciņš. 


Ne meiteņu sūtījums, bet tomēr man tētim ļoti patīk zvejot. Un tie, kas zina, kādas pie mums ir cenas uz zvejas sīkumiem zina, ka AliExpresī to visu var dabūt daudz lētāk. 
Cena šim bija 3,49 ar visu piegādi.
 Piegāde bija 17 dienas. Diezgan ātri. 

Pasūtīju gaismu telefonam, lai būtu labākas bildes, bez tā dzeltenā efekta, un varētu taisīt selfijus arī naktī. Šis strādā uz divām mazajām baterijām, nezinu kā viņas parasti sauc, bet, lai jūs saprastu viņas liek TV pultī. Šim ir trīs režīmi, vājš, stiprāks un pavisam spožs. Augšā ir podziņa ar kuru to var regulēt. Piestiprinās viņš pie telefonā tā kā veļas knaģis.
 Cena 2,85 eiro.
 Piegāde 49 dienas. 

Tagad pastāstīšu par to, kas mani neapmierināja, pasūtīju krūšturi izmēri 38/85 B. 
Atvēru, ļoti labi izskatās, sašūts arī labi, Pielaikoju der. Sāku kustēties vērās vaļā. Aizmirsu pieminēt, ka viņš ir uz magnēta priekšā. Tāds s*ds labi, ka priekš mēģinājuma sūtīju lētu. Varbūt tāpēc nav kvalitātes, bet esmu redzējusi tādus pašus pie mums un šaubos, ka viņi ir labāki. Ar šo sūtījumu esmu neapmierināta 
Cena 2,97 eiro.
Piegāde 38 dienas. 
Links nav aktīvs un arī šī pārdevēja veikals arī vairs nav. Tas ir labi, nebūs velti jātērē nauda. 


Vēl viens slikts sūtījums. Septiņi zeķu pāri sievietēm. Rakstīts One size. Un apraksta bija minēts no 35-39 izmēram, Man ir 39 izmērs. Neder. Iesaku, ja vēlaties sūtīt, kam ir 37 kājas izmēr tām meitenēm derēs ļoti labi. 
Cena 2,56 eiro. 
Piegāde 30 dienas. 

Tas šodienai viss. Ja ir kādi ieteikumi jautājumi droši jautā šeit komentāros lejā, vai arī kādā no maniem sociālajiem tīkliem. Varbūt tu esi sūtījusi, kādu no šīm precēm, vai esi atradusi, kādu labu preci, kuru ir vērts iegādāties, droši atstāj linku par preci komentāros. 

Šeit vari aplūkot iepriekšējo rakstu par AliExpresi, ja nu varbūt kaut kas iepatīkas http://laurukks.blogspot.com/2017/08/aliexpresscom-brand-shopping-week.html

Ja tev interesē acu ēnu palete no AliExpress http://laurukks.blogspot.com/2017/08/acu-enu-palete-focallure.html

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week

New in