Acu ēnu palete FOCALLURE


Čau, šodien Jums pastāstīšu, par acu ēnu paleti Focallure. Savus iespaidus, swatches, kur iegādājos. Sāksim ?


Tātad, vispār ir četras paletes 01;02;03;04 
Ka jau var redzēt attēlā man paletes numurs ir 02  FA-08
Izvēlējos un nopirku pēc iespējas dabīgākas un tuvāk naturālam izskatam toņus. Lai gan uzreiz jāpasaka, ka man ļoti patīk acu ēnas kuras ir ar mirdzumu, nevis matētās, bet šeit ir arī ar mirdzumiem spīdīgas. 




Kopā ir 10 toņi sākot ar maigiem beidzot ar matētu melnu. Acu ēnu paletē ir spogulis un arī ota, kur galos ir sūklīši. Varbūt, kāda no Jums arī lieto kādu, no FOCALLURE produktiem un man var ieteikt, ko vēl izmēģināt ? Droši, raksti komentārā. Palete ir maza, un piemērota līdzi ņemšanai vai, kad brauc ceļojumā, jo viņai ir toņi piemēroti ikdienas make up un arī, ja nepieciešams vakara make up ir tumšie toņi. 


Paleti es lietoju jau kādus 3 mēnešus un varu pateikt, ka toņi ir piesātināti, viegli klājas, pašas ēnas ir kā nedaudz krēmveida, mīkstas. Cena ir salīdzinoši lēta. Šeit Jūs varat redzēt, toņus ir matēti, ar mirdzumu, metāla. 
Pati palete ir izgatavota no plastmasa, melna matēta. 
Ir arī mīnusi, ēnas ļoti drūp, pirms likt uz plakstiņa, labāk nokratīt otu, pie tušēšanas arī aizņem ilgāku laiku nekā, piemēram esence. Noturība nav tā ilgākā, bet ja uzliek praimeri uz acu plakstiņa tad šīs ēnas noturēsies visas dienas garumā. 


Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 

Mani var sastapt Facebook un Instagram

Laurukks!


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week