Pirmais iespaids Liquid Luminizer Strobing Pen no Catrice.



Čau, šodien Jums vēlos padalīties, ar salīdzinoši nesen Latvijā ieradušos produktu no Catrice Liquid Luminizer Strobing pen vai arī tikai es viņu tagad esmu pamanījusi veikalos. 
Kas tad tas īsti ir ? Var teikt, ka tas ir tas pats, kas izgaismotājs, bet ar izteiktāku pusi uz spīdēšanu. 
Šis produkts ir var teikt tādā iepakojumā kā marķieris. Cena ir ļoti draudzīga maciņam, vispār visa Catrice produkcija ir ļoti lēta, kvalitatīva.  Šo es iegādājos Drogās uz manu pirkšanas brīdi cena bija 4.19 eiro. Par 3,5 ml ir ļoti laba cena, jo tas arī lietojas ekonomiski. 
Ir divi toņi 010 SLEEPING BEAUTY´S ROSE
020 READY FOR CHAMPAGNE!



Parunājot par pašu iepakojumu. Produkts viegli nāk, jo dozators ir otiņa, kas palīdz vienkāršāku uzklāšanu, strobinga zīmulis ar šķiedru tekstūru, kas ir ļoti patīkami priekš cilvēkiem, kas rūpējas par dabu un dzīvniekiem šis produkts ir vegāns. 



Runājot par pašu otiņu mīksta, viens mīnus, kas man pašai personīgi nepatīk. Šī dozatora dēļ nav iespējams kontrolēt produkta daudzumu, cik daudz iznāks ārā. (Pašā sākumā, kamēr es tiku pie produkta, man nācās to otru galu rullīti, grozīt 5 minūtes bez apstājas, lai iznāktu ārā produkts, un kā jau vienmēr bez piedzīvojumiem nekur, man sāka plūst ļoti daudz produkta.)



Man ir tonis 020 READY FOR CHAMPAGNE 
Viegli klājas, mirdzumu daļiņas, kas ir strobingā rada mirdzošus akcentus, kas uztver un atstaro gaismu. Ļoti ātri izkalst, kas palīdz ātrāk pabeigt savu make up. Strobinga tekstūra atgādina vairāk šķidrās acu ēnas, kas ātri izkalst un rada koptas veselas ādas efektu. 


Klāj vieglā kārtā, jo kā jau iepriekš minēju tas ātri izkalst, un viņu dabūt nost no ādas nav nemaz tik viegli, tāpēc jāstrādā ar viņu ātri. Noturība ir laba, pat ja Jūs skarsieties ar rokām tajās vietās, kur Jums viņš ir tas nenāks nost, ja nu vienīgais, ar slapjām rokām. 
Šeit var redzēt, vieglo maigo pieskārienu, kāds paliek, saulītē tas ļoti labi spīd, ideāls prieks dienas make up.

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 

Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!




Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week