AliExpress.com Brand shopping week

Čau! Tā, kā šobrīd AlieExpress norisinās lielā brendu izpārdošana, vēlējos ar Jums dalīties ar saviem pirkumiem, kas šobrīd ir lētāki. Tie iespējams ir tikai daži centi, bet vēlāk tie centi var pāraugt par eiro. Man ļoti patīk iepirkties internetā, un kad izņemu pastā savas paciņas, kad nezinu kas atnāks atvēršana ir tāda pati sajūta kā Ziemassvētkos, kad ver dāvanas. Stāstīšu Jums par to cik tas maksāja, kad es iegādājos, un cik tas maksā šobrīd. Dažiem būs arī reālās bildes. Katrai precei klāt būs arī links, kur vari to iegādāties. 


Otu komplekts. Kad to pirku tas maksāja 1.95 eiro, bet tagad, kad ir atlaides tas maksā 1.63 eiro. Caur telefona aplikāciju. Iespējams, ja Jūs nezinājāt, tad izdevīgāk ir iepirkties caur telefona aplikāciju, tas padara šo procesu vēl vienkāršāku.  Piegāde bija 15 dienas 




Vēl viens otu komplekts, neliku reālo bildi, jo dzīvē izskatās tā pat, un šobrīd es viņas jau lietoju un nav tas labākais skats.  Kad pirku maksāja 3,25 eiro, bet tagad 1,33 eiro. Mīkstas, kad atnāca nesmirdēja, viegli mazgājamas, sariņi nekrīt. Viegli ņemt ceļojumā, jo nav garas. Piegāde bija 32 dienas. 




Virtuves dēlītis. Kad to pirku maksāja vien 0,01 cents, es to ieguvu samainot naudiņas AliExpress vienā no sadaļām, kur iespējams iegādāties to tikai par 1 centu. Bet, kad aplūkoju tā īsto cenu, tā bija 6,37 eiro, bet šobrīd tas maksā 4,18 eiro. Par šādu cenu ļoti labs, nebija nekādas smakas, kad atnāca. Nāca apmēram 20 dienas. 
(Ja varbūt vēlies, uzzināt, un izlasīt manus iespaidus par precēm, kuras es esmu ieguvusi tikai par 1 centu, tad droši raksti komentāros vai man personīgi, kādā no sociālajiem tīkliem.) 




Aksesuāru komplekts. Dzīvē izskatās pilnīgi tā pat. Ka es sūtīju maksāja 2,12 eiro kopā ar piegādi, šobrīd šis maksā 1,43 eiro un piegāde 0,33 centi. Piedāvājumā ir arī citas krāsas. Nāca 22 dienas . 



Sieviešu rokas pulkstenis. Kad es to iegādājos maksāja 2,45 eiro, bet šobrīd tas maksā 2,36 eiro. Atšķirība cenā ir maza tikai nieka 9 centi, bet es iesaku šo pulksteni, kluss, saulē spīd. Un ja no malas paskatās, neviens nepateiktu, ka tas var maksāt tik maz. Piegāde 11 dienas. 



Sieviešu gredzens. Kad pirku maksāja 2,53 eiro, bet tagad 1,54 eiro. Viens mīnus nav regulējams, tāpēc, lai precīzāku izmēru izvēlēties, labāk ir komunicēt, ar pārdevēju. Piegāde 34 dienas. 


Auskaru un kaklarotas komplekts. Maksā smieklīgu naudu, bet pie mums tāds maksātu vairāk par eiro. Šo es pirku par 0,36 centi, bet šobrīd tas maksā 0,29 centi. Lieliska dāvana. Un pavisam maziņš aksesuārs, lai atsvaidzinātu savu ikdienas apģērba komplektu. 



Matu veidotājs. Tāds, kāds ir bildēs ir arī dzīvē. Kad pirku maksāja 8,00 eiro, bet tagad 7,03 eiro. Ieveido matus, nededzina, nāk ar EU kontaktu. Ir piedāvājumā vairākas krāsas. Piegāde 29 dienas 


Esmu liela telefona vāciņu fane, un AliExpresī es atrodu ļoti daudz viņus. Tātad man ir Iphone 6s un šim modelim ir ļoti daudz vāciņu. Tad nu lūk šie ir vienkārši silikona vāciņi. Kad es tos pirku viņi maksāja 0,73 centi, bet tagad 0,65 centi. Viens vāciņš. Pie mums veikalos vāciņi maksā sākot no 5 eiro vismaz, kur es esmu redzējusi, bet šeit tik maz. Vēl jo vairāk, kad viņš apnīk vai sasmērējas nav žēl to izmest. Vēl pie tam pie šī pārdevēja viņi atnāk ļoti ātri mazāk kā 10 dienās. 



Garā puķainā kleita, kura vienu brīdi bija ļoti populāra, es to pirku pa 7,93 eiro, bet tagad viņa maksā 7,33. Cena var nedaudz mainīties, no izmēra, jo lielāks izmērs, jo lielāka cena. Izmēru labāk ņemt vienu lielāku, nekā patiesībā ir.Audums ir līdzīgs zīdam, bet sintētisks. Nespīd cauri. Uz augumu 1,67 ir līdz zemei. Piegāde 40 dienas. 


Kad es šo pirku maksāja 0,78 centi, bet šobrīd 0,75 centi. Atšķirība nav liela, bet kā agrāk teica, ja santīmu pie santīma neliksi pie Lata netiksi. Tā pat ir arī ar centiem, līdz eiro. Piegādes laiks arī nebija ilgs 25 dienas. 


Baloni. Piedāvājumā ir divas krāsas zelta un sudraba, es sūtīju sudraba un cena bija vienam gabalam 0,96 centi, bet tagad ir 0,86 centi. Par 10 centiem mazāk. Izmērs tiem ir 80 cm. 



Kā saku es princešu vāciņš , saule, kad uzspīd mirguļo tik traki, ka saules brilles jāvelk. Kad es pirku maksāja 1,06 eiro, bet tagad 0,97 centi. Tas ir silikona, piegāde bija 29 dienas. 

Varbūt tev interesē šī palete no AliExpress, http://laurukks.blogspot.com/2017/08/acu-enu-palete-focallure.html


Tas šodienai viss. Ja ir kādi ieteikumi jautājumi droši jautā šeit komentāros lejā, vai arī kādā no maniem sociālajiem tīkliem. Varbūt tu esi sūtījusi, kādu no šīm precēm, vai esi atradusi, kādu labu preci, kuru ir vērts iegādāties, šajā atlaižu nedēļā, droši atstāj linku par preci. 

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *