♥ Tortilla ♥






Čau, šodien gatavoju ņamu :) 
Tātad tortillas ♥ Šoreiz nav noteikta mēra, katrai sastāvdaļai, bet man uz 12 tortillas pamatnēm bija : 
♥ 5 svaigi gurķi.
♥ 2 vidēja izmēra vistas filejas. 
♥ Ķīnas kāposts vidēja lieluma. 
♥ 12 pamatnes 
♥ 4 vidēja izmēra tomāti. 
♥ 2 paprikas. 
♥ 1 sīpols. 
♥ siers. 
♥ 5 ķiploku daiviņas 
♥ Majonēze 
♥ Kečups 
♥ Pipari, sāls 

1. Vistas filejas sagriež gabaliņos, apcep un pieliek piparus un sāli. 

2. Mērcē lieto majonēzi, kečupu, ķiplokus, un ja vēlas es, lai būtu asāks pieliku čilli piparus. 

3. Sagriež visus dārzeņus, un sarīvē sieru. Var griezt arī salmiņos. 

4. Visu sajauc kopā,. tikai ne ķīnas kāpostu. 

5. Paņem pamatni un uz tās pa vidu uzliek mērci. 
6. Uz mērces virsū liek sajauktos dārzeņus, bet ne biezā kārtā, jo pēc tam būs grūti aiztaisīt un visu laiku vērsies vaļā. 
6. Uz dārzeņiem virsū liek apcepto vistas fileju. 
7. Virs vistas filejas liek sarīvēto sieru. 
8. Uz sarīvētā siera liek ķīnas kāpostu. 
9. Visu kārtīgi jāaiztaisa, bet man aizmirsās iemūžināt šo soli. 


10. Tā, kā man mājās nav tās speciālās plītiņas, tad es izmantoju vafeļu cepamo, un tu apgrauzdēju visu. :)

Nekas sarežģīts nav, un mājās gatavots ir labāks.  :) 

P.S. Zinu, ka solīju, ka biežāk rakstīšu kaut ko, bet laukos bija ļoti slikts internets un atbraucot mājās, mans arī kaut ko niķojās, bet ceru viss būs labi. Un drīzi visu iepostošu. :) Neesmu nekāds pavārs, bet ja kaut ko gatavoju tad no sirds ♥

- Laurukks! 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week