Tukšs Decembrī #2

Čau. Pēdējais, kas tika izmantos šo 2014.gadu. 

1.Avon. eye liner - glimmerstick diamonds . Neteiktu, ka slikts un ka arī pārāk labs, bet kaut kā neiepatikās tā krāsa. 
2.Eye palette.-jau sen kā neizmantoju, jo sapratu, ka tās nav manas krāsas. Un liekas, ka šī palete jau savu ir nokalpojusi. :)

Nature of agiva. Olives mediterranean. - Hair care cream. - ļoti labs, man patika. Pēc viņa mati paliek maigi neizskatās sausi un nedzīvi. Smarža arī patīkama. Var nedaudz likties dīvaini, jo krēms ir zaļā krāsā. No sākuma likās, ka man nokrāsosies mati zaļi :d , bet nē viss labi. Mazgājas arī viegli. 


1. Funky heart - Vienas no mīļākajām smaržām. Centīšos aprakstīt to smaržu :d Tāda no vienas puses salda, bet tajā pašā laikā tāda spēcīga. Nu man pašai ļoti patīk. 
2. Avon. Perceive. - ķermeņa atsvaidzinātājs. Maiga smarža, un viens labums, pēc viņa nekas nepaliek lipīgs, jo zinu ir citi un kad izsmidzini, paliek lipīgs. 
3. Hanna Montana - True star - Jā, zinu ar tādām tikai mazas meitenes, bet tā smarža ir tik laba. Iepakojums arī ir patīkams. Iesaku pamēģināt.
*Vispār nezinu vai jūs esat to ievērojuši, bet man patīk smaržas, kurām pudelītes ir sirsniņu veidā. :D 


1. Roli-On Glitter Gloss . Pati nesaprotu, kāpēc viņu pirku, no viņas paliek zilas lūpas :D Un tas spīdums sausina lūpas. Neesmu viņu piebeigusi, bet labāk izmest. :D
2. Dzintars - lūpu krāsa tonī 005 no sērijas top - Nopirku, jo domāju, ka mana krāsa. Nekā. Viņa tieši ir radīta vecā gājuma sievietēm. 

Tas arī viss. Paldies!  
-  Laurukks 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week