Tukšs novembrī #1


Čau, izdomāju ieviest kaut ko jaunu, es to jau iepriekš biju solījusi. Katra mēneša beigās vai kaut kad pa vidu, likšu rakstu par savu tukšo taru :D Pastāstīšu savus iespaidus, par izmantotajiem produktiem. Nu ko tad sāksim. :) 
Orange & Milk - ķermeņa skurbis. Smarža likās, ka nav priekš manis. Bet tā maigs un tie apelsīna miziņas graudiņi bija ne stipri raupji ne ari pārāk maigi. Savai cenai atbilstošs produkts. 
Green apple & lime - matu balzāms. Ļoti patika. Pēc viņa matus viegli izķemmēt un smarža dievīga. Kam patīk ābola un laima smarža iesaku.


 
FA mystic moments- dušas krēms. Pēc viņa āda paliek maiga un smarža ir dievīga. 
Garnier fructis. Goodbye damage - nostiprinošs balzāms bojātiem matiem. Pagaidām mans mīļākais matu balzāms, pēc viņa matus viegli ķemmēt, smarža ilgi turas matos. Tiešām dara savu funkciju pa tādu mazu cenu. 
Toniks. Tonis 9.1 - nezinu kā citiem, bet man viņš nepalīdz un neko nedara, un vēl man no viņa ir alerģija. Tāpēc pat neizlietojusi līdz beigām metu ārā. 
Organic therapy -eye make up remover. Man patīk, bet kad tu pēc tam, kad noņem kosmētiku un nomazgā seju no šī līdzekļa seja paliek lipīga, un tikai pēc 3 sejas mazgāšanas reizēm ar ūdeni tas lipīgums pāriet. Kosmētiku no acīm noņem ātri un nav nekas jāberž. :)
Un pēdējais šodien ir Lactimilk. Proteīns matiem. Tā kā man ir ļoti sabojāti mati pēc visām krāsošanām, es cenšos atrast sev ideālu līdzekli, kas varētu kaut nedaudz izārstēt manus matus. Tad viens no šīm ir proteīns matiem, man viņš neko nedot. Tikai pēc viņa mani mati paliek taisni. 

Ceru, ka kaut kas jums  noderēja. Gaidiet nākamos rakstus. 
Xoxo, Laurukks ♥


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week