*Lauras vārdadiena*



Čau, vēlējos padalīties ar dažām bildēm no savas vārda dienas. Rīts iesākās ar to, ka biju gulējusi tikai 3 stundas. Iepriekšējā vakarā palīdzēju brālēnam. :) 7 no rīta izbraucām no Jēkabpils, neteikšu, ka īsā ceļā, bet ne arī ļoti gara uz Latgales pusi. 

Te nu es jau esmu gandrīz galā, fonā baznīca, kas atrodas manos laukos. Mani lauki atrodas Rēzeknes rajonā, mazā noziedzības un baumu stūrītī Rogovkā :d 


Pēc garā ceļa, un nelielās pastaigas es biju ļoti nogurusi, un aizmigu. :) Pamostoties mani sagaidīja šis mazais brīnums. :) 




Pēc pasakainā miega, radās enerģijas pieplūdums :d un  devos pastaigāties āra, bija labs laiks. :) Kā es teicu, es ar savu bmw. Mans mazais zvērs :D 







Nu tik skaistus skatus nevarēju neiemūžināt. Pilna ar enerģiju, kamēr pastaigājos spēju apdomāt un pārdomāt, kas un kā :)
Laukos man jauns mājdzīvnieks :d 
Mierīgi pavadīta diena, un vēl mierīgāk brīvdienas. :) 



Pasmaidi :) 
- Laurukks 


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week