Tukšs

Čau, laiku atpakaļ biju krāsojusi matus, un pēc tam izmantoju divu veidu kondicionierus. 
Estel -natural- krievu marka, pēc kondicioniera lietošanas mati palika mīksti un spīdīgi. 
Schwarzkopt-palette-delux -Rich mask- Pirmais, ko ievēroju bija smarža, patīkama. Pēc kondicioniera mati veidoja apjomu, spīdēja.

Sāksim ar mazo bundžiņu :d Matu maska Green style - Mati paliek mīksti, bij teikts, ka samazina matu izkrišanu, bet tā nav. Ļoti patīkama smarža. Viens mīnus grūti izmazgājama. Atkārtoti nepirkšu. 
Šampūns un kondicionieris no Bio - Varētu pirkt tikai tāpēc, ka pēc izskalošanas mati ir tik tik tik smaržīgi. Stiprina matus, padara tos apjomīgus, viegli izmazgājams. Kas man ļoti patīk ir no organiskajām maskām. 
Viens no maniem favorītiem, visu laiku agrāk man likās, ka man ir dzelteni mati. Un šampūns no Schwarkopf Silver reflex pret dzelteniem toņiem, mani izglāba. Tā kā man ir alerģija pret balinošajiem tonikiem, tad šitas ir tieši tas, kas man nepieciešams. Ļoti labs, nevar ilgi turēt matos, jo var nokrāsoties violēti. 
Šoreiz, kaut kā tā sanāca, ka viss matiem :d
- Laurukks! 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week