Nagu laku new in

Čau, vispār pati esmu lielā šokā par sevi. Pēdējā mēneša laikā nopirku tik daudz jaunu nagu laku. Nē, no vienas puses prieks, bet no otras sāk likties, ka tā jau paliek par māniju. :d 

Tā kā es ļoti daudz biju krāsojusi nagus, man viņi sāka palikt ar dzeltenīgu nokrāsu, un es atrādu lētu un labu variantu, nagu laku, kas pasargā nagus no dzeltēšanas. :) 
Vēl viens labs līdzeklis no Nails system līdzeklis kutikulu noņemšanai. Viegli lietojams. 


 
Charmantelle  Tonis 156 (1)
Charmantelle  Tonis 125 (2) 

Charmantelle  Tonis 237 (1)
Charmantelle  Tonis 28 (2)
Butterfly - single  Tonis 353 (3)

Charmantelle  Tonis 139 (1)
Charmantelle  Tonis 26 (2) 
Charmantelle  Tonis 261 (3)

Rival de Loop  Tonis # 13 sand francisco (1)
Charmantelle  Tonis 110 (2)
Charmantelle  Tonis 224 (3)
Golden rose  Tonis 45 (4)

Charmantelle  Tonis 88 (1) 
Golden rose Tonis 203 (2)
Charmantelle  Tonis 31 (3) 
Charmantelle  Tonis 67 (4)

Golden rose Tonis 57 (1)
Golden rose Tonis 01 (2)
Golden rose Tonis 33 (3)

P.S. Vēlāk pastāstīšu sīkāk par katru nagu laku, daudzas vēl nemaz neesmu izmēģinājusi. Ceru, ka arī jums iepatikās kāda no krāsām. Es visas pirku Drogās.  Skaitlis iekavās ir tas, lai saprastu kā viņa izskatās. :) 

-Laurukks!-

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week