Klusums gada garumā

Klusums gada garumā... Aizmirsu jau kā jāsāk. Bet čau! Es uzreiz varētu sākt taisnoties, kāpēc es nebiju un pa šo garo laiku es jau pazaudēju visus savus lasītājus, ja tādi man vispār ir bijuši. Piedodiet! 
Iemesli, kāpēc manis nebija ir  loti daudz... 

Man salūza fotoaparāts. Pat vēl līdz šai dienai man tā nav, bet man ir parādījies jauns telefons ar labu kameru. 

Kas pa šo gadu, kamēr manis nebija notika ? Notika tiešām daudz kas...
Es pabeidzu 12. klasi un iestājos Universitātē. Bija ļoti grūta izvēle un es izvēlējos Rīgas Tehnisko Universitāti, iestājos Inženierekonomikas un vadības fakultātē, precīzāk studiju programma - Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana. Uz doto brīdi esmu godam pabeigsi 1. kursu. 

Runājot, kas man ir ar jaunākajām stila tendencēm un visu to mīļo, kas meitenēm ? Es vēl joprojām par to interesējos, bet loti bēdājos, ka nevaru ar to padalīties šeit. Vasara ir laiks, kad brīvā laika ir nedaudz vairāk, un man tagad ir +/- ir laba kamera, ar kuras palīdzību es jums ik pa laikam, ceru bieži postošu, savus jaunos kosmētikas atradumus, savus ootd, un spilgtākos dzīves notikumus. 

Pavisam drīz būs posti par maniem jaunākajiem apģērbu pirkumiem, kosmētikas, un vēl daudz kas cits.  Paldies, ka izlasīji manu postu, uz drīzu tikšanos! 

Mani var sastapt arī Instagram un Facebook


 Laurukks!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week