Pašas veidotā essence palette



Čau, kā jums patīk vasara ? Kā laiks ? Šodien vēlētos, Jums pastāstīt, par essence MY MUST HAVES PALETTE 
Šī ir manis pašas personīgi izgatavotā, jeb es pati izvēlējos, kādus tonus es tur vēlos. Ka jau redzat, tur nav neviena matēta toņa, un arī tumša. Man no sākuma likās, tas ir labi, bus man ikdienas palete, kuru varu krāsot katru dienu, bet laika gaitā sapratu, to, ka man nav nevienas brūnas krāsas, kas man tik ļoti ir nepieciešama. Ēnas un pati palete ir jāpērk atsevišķi. Essence ir budžeta kosmētika, kas ir gan kvalitatīva, gan arī lēta. Varu uzreiz pateikt esmu essence fane, man ļoti patīk viņu pūderi un korektori, bet viss vairāk patīk produkti uzacīm. Šoreiz vairāk par paleti. 

 Essence neilgu laiku atpakaļ izlaida jaunu kolekciju ar no saukumu My must haves. Mani no visa nelielā klāsta uzrunāja, tieši acu ēnu palete, to nekad nav par daudz. Kopā essence izlaida 20 toņus, manā īpašumā pagaidām ir četri, bet tas ir tikai laika jautājums. Ķersimies klāt pie toņiem, kuri ir man.



06 rasberry frosting 
Mirdzoša krēmīga acu ēna , klājas viegli, pigmentēta. 

11 stay in coral bay 
piestāvēs blondo matu īpašniecēm un meitenēm, kam ir zilas acis 



05 cotton candy 



17 tiffunny


Šeit jūs varat redzēt swatches viegli mirdzoši toņi. Ļoti labi tieši šobrīd vasaras sezonai. 

Iegādājos Drogās. Paldies, ka izlasīji, varbūt tu arī lieto kādu no šiem toņiem ? Kurš ir tavs mīļākais, kādu tu man ieteiktu izmēģināt ? Droši raksti komentāros.Uz drīzu tikšanos !

P.s. Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 
Mani var sastapt arī Instagram un Facebook

Laurukks!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week