Tukšās burciņas


Čau, esmu atpakaļ ar jaunu rakstu, par savām tukšajām burciņām, izdomāju nomainīt nosaukumu, šis man vairāk iet pie sirds. Sākam ? Aiziet !
Smaržu paraudziņš Coco Chanel - Mademoiselle. Ļoti skaisti izveidots, bet man nepatīk. Ļoti grūti man ir iepatikties smaržām, jo man no viņām sāp galva. Šīs personīgi man nepatīk, pārāk stipra smarža, man labāk patīk vieglas, no ziediem, svaigas saldas smaržas. 


Konsīlers no essence- stay natural -tonis 01 soft beige, ļoti patīk, ekonomisks, lēts produkts, kas pilda savu funkciju, šis jau ir laikam kāds ceturtais, pērku atkārtoti, visu laiku, viegli klājas, un otiņa mīksta. Ļoti patīk, iesaku. Pirku drogās, un cena svārstās no 2 līdz 3 eiro. 
Sūklītis, pats vienkāršākais no Aliexpress. Savu jau ir nokalpojis, šobrīd jau ir citi vietā. Ļoti labi ar viņu uzklāt bb krēmu vai tonālo. 


Tātad uzreiz saku, diemžēl, dažām nagu lakām ir nogājusi etiķete, un es nosaukumus nezinu, bet jebkurā gadījumā, var aplūkot toni, un nopirkt kaut ko līdzīgu. 
Nagu laka Paco tonis 6
Nagu lakas bāze Zhijiryou 
Melnai ar mirdzumiem diemžēl nezinu toni un nosaukumu. 
Nagu laka Maxi color tonis 002 uz nagiem veidoja grafiti efektu, nesadraudzējos, jo nepatika, tas matētais efekts, noturība arī bija tikai divas dienas 
Nagu laka Single tonis 57. Ļoti patīk brūnie toņi, bieži lietoju, noturība laba, turās uz nagiem piecas dienas. 


1. ; 2. ; 4.  nezināšu zīmolu un arī toni 
3. un 6. ir Dzintara nagu lakas toņi T7 un T27 
5. Charmantelle tonis 250 klājas divās kārtās, tonis izteikts, bet turās uz nagiem trīs dienas. 


Lūpu balzams Baby lipps - hydrate . Balzams kā balzāms, mitrina lūpas padara maigas, ļoti labs, noteikti būs atkārtots pirkums, šobrīd izmantoju mint fresh. 
Vēl viena nagu laka Charmantelle tonis 145 ļoti patīk, maigas tonis, piemērots pavasarim, noteikti iesaku, klājas divās kārtā, piesātināts tonis, turās tikai trīs dienas. Nepirkšu atkārtoti, jo ir ļoti daudz šāda toņa tikai cita zīmola nagu lakas, un es šobrīd esmu pārgājusi uz gēllakām. 
Ļoti ilgu laiku aizkavējusies mana kosmētikas maciņā ir skropstu tuša no Faberlic - open eyes. Nezinu vai vēl viņas ražo, bet man ļoti patika, pagarina skropstas, silikona otiņa, kas palīdz lai no tūbiņas neņemtos pārāk daudz produkta. 


Tualetes ūdens Cool Oasis -Pour elle. Patīk, svaiga, maiga smarža. Diemžēl nesanāks izlietot līdz galam, jo pazaudēju uzgali. 



Produkti, kas man ļoti patīk, un es iesaku arī citiem, Fruttini aerosols ķermenim ar mango  un aromatizēts ķermeņa dezodorants no Avon - little black dress. Noteikti pirkšu vēl, smarža ilgi paliek, cena un apjoms atbilst. Trūkst vārdu super, tiešām iesaku. 



Produkti ar ko es nesadzīvoju un metu ārā gandrīz pilnus. 
Izsmidzināms aromāts ķermenim no Oriflame - body mist with energising mint and rasberry 
Uzreiz jau pamanījāt, ka produkts ir kopija victoria secret spray, bet tas ir Embrace -mysterious blush fragrance mist. Galīgi nav piemērots man, salds, bet stiprs aromāts. 



Avon Skin so soft ķermeņa eļļa
Ādas So soft & restore body lotion padara ādu tvirtāku,tā mitrinošā formula ar babasū eļļu atjauno ādas mirdzumu un vitalitāti. Āda paliek maiga, pirms lietošanas pudelīte jāsakrata. Ļoti patīk, smarža viegla, ātri iesūcas ādā, nepaliek traipi uz apģērba. Noteikti būs atkārtots pirkums. 
Girlz only dry sausais šampūns. Ļoti patīk, maigi attīra, pēc viņa mati smaržoja, nepamanīju, ka sausais šampūns sniedz apjumu, bet pēc viņa jutos ar tīriem matiem. 
Dezodorants rulītī Fa - pink passion -floral scent 48h patīkama smarža, ļoti labs, lai ņemtu līdzi, uz drēbēm neatstāj traipus. Noteikti iesaku un cena arī nav kosmiska. 
Varbūt, tu esi lietojusi, kādu no šiem produktiem, un tev ir savs viedoklis, droši to raksti komentārā ? 
Šim rakstam ir pienācis nobeigums, Paldies, ka izlasīji, uz drīzu tikšanos !

Mani var sastapt arī Instagram un Facebook
Ja ir kādi ieteikumi vai kritika, to arī droši raksti komentārā. 


Laurukks!



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week