Ko nopirku? #1


Čau! Ilgi domāju, kā šo postu nosaukt, kurā būs rakstīts kādi jaunumi ir manā dzīvē, pirkumi, jaunatklājumi. Šaubījos starp kas jauns ? Bet tas man uzreiz atmiņa atsauc žurnālu, kas jauns, tāpēc apstājos pie ko nopirku? Šādi posti, būs ik pa laikam manā blogā, kur es jums pastāstīšu, ko es iegādājos, atklāju vai izdarīju ar savu izskatu u.t.t. Tad laikam sāksim! Pirmais ar ko es vēlos padalīties, šo Jūs jau būsiet redzējuši citā postā par AliExpres izpārdošanu, bet es iegādājos superīgu pulksteni, rozā zelta krāsā ar ciparnīcu marmora stilā. 

Kā arī ja vēlies izlasīt to rakstu linku arī pievienošu http://laurukks.blogspot.com/2017/08/aliexpresscom-brand-shopping-week.html


Šeit var aplūkot to pulksteni. Tā kā šobrīd vēl joprojām var iegādāties pa lētām naudiņām kancelejas preces, es maximā nopirku rūtiņu kladi. Godīgi sakot man viņu nevajadzēja, bet tā citāta dēļ viņa mani piesaistīja. Savā īpašumā ieguvu jaunas otas, pa lētām naudiņām, ievietotu Jums linku, bet diemžēl tas vairs nav aktīvs. Man bija nepieciešama maza somiņa, kuru varētu ņemt līdzi uz ballēm, lai ieliktu telefonu un maku, tāpēc domāju, ka uz to nevajadzētu tērēt daudz naudas, un ar šo pirkumu kļūdījos. Pasūtīju AliExpresi somiņu apmēram līdz 4 eiro. Bildēs un atsauksmēs rakstīja, ka ir laba. Bet es viņu izmantoju, kādas četras reizes, un man jau iekšā saplīsa atdalījās maliņa. Ielikšu Jums linku, lai ziniet, ka šo labāk nepasūtīt. https://www.aliexpress.com/item/2016-mini-women-bags-Oil-wax-PU-leather-women-messenger-bags-small-fashion-shoulder-handbags-bag/32686347331.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.M2KgNK



Reklāmas, un citu blogeru iespaidā iegādājos strobinga zīmuli, man ļoti patīk, ka viss spīd. Ja vēlies par šo izlasīt vairāk tad ej uz šo linku http://laurukks.blogspot.com/2017/08/pirmais-iespaids-liquid-luminizer.html



Es esmu telefona vāciņu gurū. Man viņi ļoti patīk, to jau ir daudz. Šis ir viens no maniem mīļākajiem jau tik īsā laika periodā. Šo es iegādājos AliExpresi. Tur tiešām var ļoti lēti atrast telefona vāciņus, kas ir kvalitatīvi un skaisti. Links uz šo https://www.aliexpress.com/item/i7-7Plus-UltraThin-Glitter-Bling-Back-Skin-Cover-for-iPhone-Crystal-Soft-Gel-TPU-Case-for/32796528543.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.M2KgNK



Ilgi meklēju gan internetā, gan arī veikalos, bet nesanāca atrast šo brīnumu. Es pati neticēju, bet savā pilsētā Dgs es atradu. Cena bija smieklīga. 70 centi. Es ļoti nobrīnījos, jo tas izskatās kā jauns. Biju kopā ar draudzeni, un es viņai teicu, neticu, ka tas var maksāt tik maz. 


Pirmo reizi sava dzīvē pieaudzēju skropstas. Visu laiku baidījos, un biju lasījusi un dzirdējusi no citām meitenēm, ka pēc tam, kad viņas nokrīt sabojājas dabīgās. Tāpēc tik ilgu laiku baidījos likt, lai gan man ļoti patīk kad skropstas ir wow. Tad tu vienu dienu domāju, gan jau nekas manām nenotiks, ja kas jau nopirku serumu, lai paātrinātu skropstu augšanu. Bet šobrīd šis skaistums jau sāk pazust, un manas skropstas arī ir. Tiešām iesaku citām meitenēm arī pamēģināt, ja Jūs baidāties. Es pateicoties pieliktajām skropstām vispār nekrāsojos, tikai uzacis. Sanāca, ka Augusts man bija bez make up mēnesis. 

Paldies, ka izlasīji šo rakstu, ceru ka tev patika, šis šodienai bija arī viss! Paldies, lai Tev jauka diena! 

Ja ir kādi ieteikumi, kritika gaidu komentāros! 


Mani var sastapt Facebook un Instagram

For business requirements please email: laurencija115@gmail.com

Laurukks!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

New in

*No dzijas *

AliExpress.com Brand shopping week